Carpe Diem Marzec 18, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 18, 2012 i tych łapek podłączonych do ekranu. Nie wiem co ze mną dzisiaj jest ale nie łapie co masz na myśli :/ Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Bobby Marzec 18, 2012 Udostępnij Marzec 18, 2012 Sharpy 340K mają 5 pinów wyprowadzonych na pinach do lutowania i 2 metalowe łapki po bokach obudowy, które są podłączone do ekranu wewnątrz czujnika (takiej metalowej blaszki, która jest pozaginana dookoła czujnika w środku). Powinno toto być spięte do masy. Jest to zupełnie po drugiej stronie obudowy co piny do lutowania, dlatego ciekawi mnie, jak chcesz to przylutować (bo pady widzę). Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Carpe Diem Marzec 18, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 18, 2012 Od choćby na kabelkach 😃 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Bobby Marzec 18, 2012 Udostępnij Marzec 18, 2012 Ble. Można obrócić sharpa o 180*, i polutować nóżki sharpa na goldpinach, a te łapki bezpośrednio do pcb, będą przynajmniej odporne mechanicznie 🙂 Zobacz jak to jest rozwiązane w Jeżyku, dość fajnie to widać. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
piotreks-89 Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 Carpe Diem nadal masz sporo potencjalnych zwarć. Poza tym spróbuj bardziej upchać płytkę, bo masz sporo miejsca niewykorzystanego. Jak już będziesz wykonywał wydruki pod termotransfer (chyba, że płytka idzie do firmy) to skorzystaj z narzędzia drill-aid (wpisujesz run w tym polu tekstowym, które jest w edytorze PCB). Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Carpe Diem Marzec 19, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 19, 2012 Poprawiłem jeszcze parę szczegółów i wydaje mi się, że nie ma już potencjalnych zwarć: Teraz moje jedno pytanie: Jak to przekształcić na plik do wydruku do termotrasferu? Mam po prostu wyeksportować do jpg'a i zaciemnić na maksa? Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
klonyyy Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 Musisz wyłączyć wszystkie warstwy oprócz pads, vias, bottom top i kliknąć file ->export-> image->zaznaczyć monochrome ( czarno białe) -> wybrać folder zapisu->i ustawiś resolution ( u mnie ok 300dpi ) ->zapisać Gdybyś poszukał wszystko jest w kursie eagla. U Ciebie trzeba najpierw jedną stronę płytki bottom a potem top drukować na dwóch oddzielnych kartkacz ( czy jej kawałkach 😉 ) Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
piotreks-89 Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 TUTAJ! masz świetny poradnik 😉 Szczerze polecam. Poza tym nie polecam eksportowania do pliku graficznego. Łatwo o pomyłkę, a przypuszczam, że nie chciałbyś robić wszystkiego od nowa. Dużo lepszy jest zwykły PDF. PS. Nadal masz potencjalne zwarcia. Już mniej widoczne, ale nadal są. 1 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Carpe Diem Marzec 19, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 19, 2012 To już chyba ostateczna wersja, skrócona o 7mm: Mógłby ktoś dokładnie wskazać miejsca potencjalnych zwarć? Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
piotreks-89 Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 Carpe Diem za bardzo się spieszysz. Widać, że elementy są nierównomiernie porozrzucane po płytce. Zamiast "ripupować" ścieżki to ty po prostu przesuwasz element i nie interesuje cię jak wygląda ta ścieżka... Proszę, oto miejsca potencjalnych zwarć (sprawdzałem na szybko, więc mogłem wyłapać nie wszystkie): Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Robomaniak Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 Z twoich postów wnioskuje że będzie to twoja pierwsza płytka więc radziłbym tam gdzie się da pogrubić i zwiększyć odległości pomiędzy nimi żeby sobie nerwów nie psuć Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Carpe Diem Marzec 19, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 19, 2012 Jeszcze bardziej ją zmniejszyłem i część ścieżek pogrubiłem: Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
piotreks-89 Marzec 19, 2012 Udostępnij Marzec 19, 2012 Znów widzę zwarcie (tym razem niepotencjalne). Pierwszy rezystor obok prawego dipswitcha. Wcześniej już ci dałem uwagę co do tych ścieżek. Wyglądają nieestetycznie... Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Carpe Diem Marzec 20, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 20, 2012 Poukładałem trochę te ścieżki i wydaje mi się, że jest znaczenie lepiej: Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
piotreks-89 Marzec 20, 2012 Udostępnij Marzec 20, 2012 Owszem wygląda dużo lepiej 😉 Polecam zwiększyć jeszcze pola lutownicze (Edit -> Design rules... -> Restring -> Pads i edytujesz wartości Min. Ja daję zazwyczaj 17) Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Pomocna odpowiedź
Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!
Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!