Skocz do zawartości

Tania drukarka 3D - co polecacie?


FlyingDutch

Pomocna odpowiedź

Cześć,

tytułem wstępu: jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o druk 3D (co prawda w pracy mamy drukarkę 3D za kilkanaście tysięcy, ale kolega mechanik ciągle na niej drukuje jakieś prototypowe części i jest cały czas zajęta). Nie mam żadnego doświadczenia ani z samym drukiem 3D, ani z software'm do tworzenia modeli 3D do druku.  Powoli dojrzewam do tego, aby kupić sobie pierwszą drukarkę 3D do domu. Potrzebuję jej głównie do drukowania obudów do układów elektronicznych oraz prostych części np. uchwyt do kamery, do czujników itp. Nie oczekuję ani dużej dokładności ani wysokiej prędkości wydruku, bardziej istotna jest dla mnie niska cena takiej drukarki. Przeglądając jakie model są dostępne w chińskim sklepie Banggood.com znalazłem kilka tanich modeli:

https://www.banggood.com/Creality-3D-Ender-3-Pro-DIY-3D-Printer-Kit-220x220x250mm-Printing-Size-With-Magnetic-Removable-Platform-Sticker-or-Power-Resume-Function-or-Off-line-Print-or-Patent-MK10-Extruder-or-Simple-Leveling-p-1346320.html?rmmds=search&cur_warehouse=ES

https://www.banggood.com/HOMERS-or-TEVO-Tarantula-Pro-3D-Printer-Kit-with-235x235x250mm-Printing-Size-MKS-GenL-Mainboard-0_4mm-Volcano-Nozzle-Support-1_75mm-Filament-p-1470655.html?rmmds=search&cur_warehouse=ES

https://www.banggood.com/Geeetech-A10-Aluminum-Prusa-I3-3D-Printer-220+220+260mm-Printing-Size-p-1329872.html?rmmds=detail-left-hotproducts__3&cur_warehouse=CZ

https://www.banggood.com/TWO-TREES-BLUER-3D-Printer-DIY-Kit-235+235+280mm-Print-Size-Support-Auto-level-or-Filament-Detection-or-Resume-Print-with-TMC2208-Silent-Driver-or-MKS-ROBIN-NANO-Mainboard-p-1566275.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

https://www.banggood.com/Anet-A6-3D-Printer-DIY-Kit-1_75mm-0_4mm-Support-ABS-PLA-HIPS-p-1130754.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN