mehow270 Napisano Listopad 10, 2021 Udostępnij Napisano Listopad 10, 2021 Witam, jestem początkujący i natrafiłem na następujący problem, kamera nie odpowiada na raspistill, po próbie skorzystania z motion wyświetla się następująca strona😥. Proszę o pomoc w tej sprawie Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
mehow270 Listopad 10, 2021 Autor tematu Udostępnij Listopad 10, 2021 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Gieneq Listopad 12, 2021 Udostępnij Listopad 12, 2021 @mehow270 witam 🙂 Zobacz czy aktualizacja pomoże: sudo apt-get update sudo apt-get upgrade Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
mehow270 Listopad 12, 2021 Autor tematu Udostępnij Listopad 12, 2021 znalazłem rozwiązanie, wystarczyło przeinstalować system i skorzystać z libcamera, post zostawiam dla kolejnych amatorów chcących eksperymentować z kamerką i myślących że musi to być banalne Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
robo1973 Listopad 13, 2021 Udostępnij Listopad 13, 2021 U mnie kamera podziałała kilka godzin i zong. Nic nie pomaga Taśma ok , próbowałem wszystkiego pi@raspberrypi:~ $ vcgencmd get_camera supported=0 detected=0 pi@raspberrypi:~ $ Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
robo1973 Listopad 17, 2021 Udostępnij Listopad 17, 2021 Po wymianie kamery i kabla nadal tak samo Nie mam Kamery w interfejsach ? W sudo raspi-config włączam kamerę Link do komentarza Share on other sites More sharing options...