Skocz do zawartości

Programista front-end, zmiana branży


Macko_da_Gama

Pomocna odpowiedź

Cześć, to mój pierwszy post na tym forum. Poszukałem chwilę, ale nie znalazłem podobnego tematu. 

 

Od 2 lat pracuję jako programista front-end(JavaScrpit, React, znam troche SQL itd.) 

Ostatnimi czasy myślę o zmianie pracy. To nie tak, że nie lubię programować wręcz przeciwnie, bardzo lubię swoją prace, ale brakuje mi ruchu w tym wszystkim. Czegoś fizycznego. 

 Co myślicie o zmianie zawodu po mimo wszystko tak krótkim czasie pracy? Jak najszybciej złapać pracę w zawodzie? Raspberry, adruino?

 

Link do komentarza
Share on other sites

Dnia 5.01.2020 o 20:34, Macko_da_Gama napisał:

 Co myślicie o zmianie zawodu po mimo wszystko tak krótkim czasie pracy? Jak najszybciej złapać pracę w zawodzie? Raspberry, adruino?

 

Ogarnij elektronikę - poziom 1 i 2 kursu z forbota oraz technikę cyfrową. Będziesz miał solidne fundamenty, żeby przejść do programowania mikrokontrolerów i nie będziesz miał problemu z czytaniem schematów, czy dokumentacji technicznej. Oczywiście do tego wszystkiego angielski - musisz umieć swobodnie czytać dokumentację, która przeważnie jest w tym języku, ale jak jesteś programistą, to pewnie angielski masz opanowany.

 

Później nie idź w arduino, bo rzadko gdzie jest ono wykorzystywane komercyjnie, pójdź za to w kierunku mikrokontrolerów STM32 - dużo łatwiej znaleźć pracę jako ich programista. Zrób swój jakiś projekt (coś co Ciebie zainteresuje, jakiś line-follower, zegarek z termometrem bezprzewodowym, może jakiś prosty alarm, czy coś związanego ze smart-home) i aplikuj na stanowiska konstruktor elektronik i pokrewne.

 

Powodzenia! 🙂 

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit