Skocz do zawartości

Kto chce zacząć przygodę z drukiem 3D?


Treker

Pomocna odpowiedź

html_mig_img
Druk 3D staje się coraz popularniejszy zarówno w technice, jak i w życiu codziennym. Drukarki są dostępne praktycznie dla każdego, a ich koszt powoli przestaje przerażać. Wizyta na MakerFair Rome '14 (relacja) sprawiła, że postanowiłem nareszcie zacząć przygodę z drukiem 3D. O moich poczynaniach, sukcesach i porażkach przeczytacie w nowym cyklu.

UWAGA, to tylko wstęp! Dalsza część artykułu dostępna jest na blogu.

Przeczytaj całość »

Poniżej znajdują się komentarze powiązane z tym wpisem.

Link do komentarza
Share on other sites

Zapowiada się ciekawie - z chęcią będę czytał kolejne publikacje, bo również nie mam z tym doświadczenia, a warto byłoby się bliżej zapoznać z tą technologią. Jak ktoś zaczyna od zera to drugiemu też łatwiej jest to śledzić. Życzę powodzenia przy następnych artykułach.

Szczególnie ciekawi mnie jak wypadnie drukarka Jelwek (szkoda, że na warsztat nie wziąłeś wersji XL), bo choć konstrukcja znana to jednak z naszego podwórka (PRz) i sami zastanawiamy się nad jej zakupem do naszego Koła.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Większość modeli RepRap ( http://reprap.org/wiki/RepRap_Options ) nazwałbym DIY.

Na dobrą sprawę jest tylko 1 element, który ciężko jest zrobić samodzielnie nie posiadając sprzętu, czyli HotEnd. Potrzebna jest do tego w miarę dokładna tokarka. Nie ma jednak problemu, żeby kupić gotowca na allegro, ebay'u czy u jednego z polskich producentów.