Skocz do zawartości

Arduinio fade+millies - animacja LED


krissbankle

Pomocna odpowiedź

Witam wszystkich z góry prosilbym o wyrozumiałość jestem osobą początkująca więc nie wszystko rozumiem tak jak Wy:)  Przygodę z ardurinio zacząłem jakiś czas temu, przeczytałem większość poradników krok po kroku jednak nadal nie mogę połączyć dwóch funkcji na których mi  bardzo zależy a chodzi mi dokładnie o taki projekt ( chciałbym aby rozjasnianie i przygasanie trzech ledow kontrolować w czasie millis oraz określając  czas każdego leda z osobna kierować jego stanem po rozjasnieniu aby świecił przykładowo przez 3 sek. Próbowałem połączyć te 2 funkcje fade oraz millis ale coś mi nie wychodzi. Chciałbym coś z tego zrozumieć robię to wyłącznie dla siebie z upodobań do elektryki lecz z programowania jestem zielony. Pozdrawiam i przepraszam że jestem taki głupcem. 

Link do komentarza
Share on other sites

@krissbankle, witam na forum 😉 Widzę, że to Twoje pierwsze kroki na Forbocie, oto najważniejsze informacje na start:

  • Chcesz przywitać się z innymi członkami naszej społeczności? Skorzystaj z tematu powitania użytkowników.
  • Opis najciekawszych funkcji, które ułatwiają korzystanie z forum znajdziesz w temacie instrukcja korzystania z forum - co warto wiedzieć?
  • Poszczególne posty możesz oceniać (pozytywnie i negatywnie) za pomocą reakcji - ikona serca w prawym dolnym rogu każdej wiadomości.

9 godzin temu, krissbankle napisał:

Przygodę z ardurinio zacząłem jakiś czas temu, przeczytałem większość poradników krok po kroku jednak nadal nie mogę połączyć dwóch funkcji na których mi  bardzo zależy a chodzi mi dokładnie o taki projekt ( chciałbym aby rozjasnianie i przygasanie trzech ledow kontrolować w czasie millis oraz określając  czas każdego leda z osobna kierować jego stanem po rozjasnieniu aby świecił przykładowo przez 3 sek. Próbowałem połączyć te 2 funkcje fade oraz millis ale coś mi nie wychodzi.