Skocz do zawartości

Pomocna odpowiedź

Dzień dobry, ostatnio pytałem się jaki Attiny do wyświetlacza LCD I2C, wszyscy polecali mi Attiny85. Czy może ktoś mi powiedzieć jak programować to Attiny? Bardzo proszę zwrócić uwagę że jestem początkującym i proszę nie używać mega skomplikowanych słów

Z góry dziękuję odpowiedź 🙂

Edytowano przez BeeKeyPro

możesz programować w różnych środowiskach np. Arduino IDE, przez Microchip Studio, Eclipse itd 

Jeśli chciałbyś w Arduino IDE trzeba dodać możliwość programowania Attiny, klikasz Plik>Preferencje, w dodatkowe adresy URL wkleić:

https://raw.githubusercontent.com/damellis/attiny/ide-1.6.x-boards-manager/package_damellis_attiny_index.json

Wtedy będziesz mógł wgrywać kod na MCU

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Tak jak opisał @Belferek plusz będziesz musiał podłączyć attiny do tego programatora, myślę że jakiś kawałek płytki stykowej posiadasz?

Edytowano przez _LM_

Ja wiem czy przepłacać? Święty spokój nie do przecenienia, wielość obsługiwanych przez program procesorów, bezproblemowa zabawa z fusebitami itd. Moim zdaniem warto. Co to dziś np. 50 zł - 2 zgrzewki...? Tylko trzeba pamiętać o tym, że ten programator (i każdy inny) jakoś trzeba do procka podłączyć więc do tego jakaś taśma, złącze... itd.

Edytowano przez Belferek
  • Lubię! 1

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!