Skocz do zawartości

Sklep HobbyKing


Pomocna odpowiedź

Na 90% dostaliście tego maila, ale gdyby ktoś go nie widział, to wklejam:

URGENT UPDATE

Our International Warehouse based in Hong Kong has been affected by changes in Hong Kong Customs policy. The new Customs Department policy is to inspect ALL parcels leaving Hong Kong (not just HobbyKing) and is refusing to accept shipments containing certain items.

This has caused two major issues that I wish to address:

Issue One

All orders containing lithium-based batteries that were placed between the 23rd of September and 2nd of October have been refused by customs and are being returned to our shipping dock in Hong Kong. Some orders not containing these items could also have been affected. This has also caused further delays to orders containing these items due to the backlog.

To remedy this, we at HobbyKing are upgrading all returned shipped items to a premium courier provider that will deliver your parcels to you shortly.

Issue Two

Due to the above issue, our Customer Service channel has been overwhelmed. This means that unfortunately all customers will have difficulty contacting Customer Service and for this we sincerely apologise.

If you are trying to contact customer service, please know that we WILL get back to you as soon as possible. To improve efficiency and improve response time, we request that you create just ONE support ticket. Your help on this matter is greatly appreciated.

To ensure that this does not happen again, we are:

- Integrating SCS Express as a shipping option from Hong Kong to Europe. SCS have their own in-house Customs officers which will streamline the process and ensure faster dispatch and delivery.

- Establishing another Customer Service Centre in the United States which will be staffed by modelers and will be able to answer all technical product enquiries. This is in addition to our two other Customer Service Centers.

- Expanding our existing EU warehouse so that more customers can enjoy lower shipping costs and receive their orders quickly.

- Negotiating with different shipping companies to be able to offer a complete range of shipping options.

As you can see, we are urgently taking steps to fix this issue. We have all hands on deck packing orders and answering emails (from Senior VPs to secretaries to janitors) to ensure that this backlog is met. We expect to be up-to-date within the a couple of weeks.

Please know that we strive to provide you with the best possible service. We regret any inconvenience or frustration that you have experienced.

Your patronage is important to us, and we hope that you will continue to give us opportunities to serve you.

Sincerely,

Anthony Hand

President

HobbyKing

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Nie wiem czy ktoś widział ale jest taka strona http://rcsearch.info/hobbyking/buddy/

Przy robieniu zakupów w hobbyking czasami widzimy niebieską ikonkę jak już złożymy zamówienie przy artykule. Jest to buddy link, jeżeli ktoś kupi produkt z twojego buddy linka to on dostaje zniżkę na ten produkt a ty dostajesz takie same punkty jak on zniżkę. Na tej stronie każdy może zamieszczać swoje buddy code'y i korzystać z bazy już zamieszczonych żeby kupować taniej.

Dodam jeszcze że czasami jak ogląda się jakiś produkt to pokazuje się okienko "One time only offer" i zniżka (około 5%) i rzeczywiście jest to jednorazowa oferta.... ale jeżeli wyczyścisz ciasteczka (wszystkie albo tylko z hobbyking) to okienko pojawi się znowu (ok 100sekund od wyświetlenia strony). Mają tam zabezpieczenie, że do koszyka wejdzie tylko jeden taki produkt ze zniżką (reszta zniknie) dlatego jak już wybierze się artykuły to najlepiej użyć jej na najdroższej pozycji.

Link do komentarza
Share on other sites

KonradIC13, stron z buddycode jest więcej. Ale ostatnio przestaje się to opłacać. Można dodać max 3 sztuki tej rzeczy a do tego w koszyku można mieć tylko 1 pozycję na buddycode (kiedyś można było dodać 2).

Jest też dodatek do chrome'a który domyślnie wyświetla na danym przedmiocie dodatkowe okienko z linkami buddycode, ale po niedawnych zmianach na stronie hobbykinga przestał on poprawnie działać (przynajmniej u mnie).

Dodam jeszcze że czasami jak ogląda się jakiś produkt to pokazuje się okienko "One time only offer" i zniżka (około 5%) i rzeczywiście jest to jednorazowa oferta

To jest promocja dla nowych klientów tak naprawdę. Ja mam zawsze dokładnie takie ceny jak w tych promocjach po obniżce, ale mam platinum member (w sumie to nie wiem jak szybko się go dostaje, ale chyba kilkaset $ trzeba u nich zostawić).

Link do komentarza
Share on other sites

Żeby było się platinum member trzeba złożyć 10 zamówień

Z tym jest bardzo różnie. Ja po 6 zamówieniu byłem Platinum Member (według historii zamówień, po 6 zamówieniu miałem wydane w HK niecałe 350$).

Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.