Skocz do zawartości

Minisumo budowa


Marcinas

Pomocna odpowiedź

Witam wszystkich 🙂

Mam problem chciał bym zbudować swojego pierwszego minisumo i nie wiem od czego ma zacząć?

Rozważałem na budowa minisumo Konaru http://twingo.ict.pwr.wroc.pl/~konar/infopage.php?id=42 ale słyszałem że coś nie dział w tym robocie poprawnie.

Czy wie ktoś coś na ten temat czy warto budować na podstawie konaru robota?

Gdyby miał ktoś jakieś propozycję jak mogę zacząć to proszę napisać.

Z góry dziękuje jestem początkującym elektronikiem 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

To zależy czy chcesz z nim jeździc na zawody, jeśli tak to odpuść sobie konarowego ms. Najpierw pooglądaj zdjęcia i filmy z minisumo, zastanów się jak ma wyglądać, jak poukładasz części i podzespoły, jakich użyjesz silników, akumulatorów, czujników, ile masz miejsca na elektronikę, potem możesz projektować płytkę wiedząc jakie ma mieć wymiary itd. Nie budowałem jeszcze minisumo, ale wydaje mi się że większą część robotów zaczyna się budować tak samo - pomysł, wyobrażenie, projekt, budowa, filozofii nie ma.

Link do komentarza
Share on other sites

Nad tym konarwym rozważałem bo miał to być takim robot poglądowy względnie do nauki tylko.

Na zawody jeszcze zdążę pojechać zakładając te tema miałem nadziej że ktoś da mi jakieś konkretne rady jak budować co robić gdzie warto zajrzeć itp.

Zastanawiam się nad nim żeby porostu nie pójść z motyką na kamień.

Link do komentarza
Share on other sites

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay