Skocz do zawartości

Jak zostać programistą w 2022


ALvi

Pomocna odpowiedź

Witam, 

Na wstępie chciałbym przeprosić, jak bym wybrał zły dział.

Nowy rok nowe zmiany, ale może się trochę przestawię.

Nazywam się Grzegorz, aktualnie pracuję od 4 lat jako konstruktor  w firmie zajmującej się obróbką stali (spawanie stali, cięcie gięcie, toczenie).

Ten rok chciałbym poświęcić na zmienię zawodu, z konstruktora na programistę. Powodów jest dużo ale główne, to większe zarobki oraz możliwość łatwiejszej pracy zdalnej. 

Chciałbym się Was zapytać o kierunek w którym zmierzać, z programowania no to mam styczność z programowaniem arduino. 

Myślałem żeby iść w kierunku Javascript ?

Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat tego kursu kurs GoIT ?

Możecie mi polecić jakieś wasze polecane kursy/szkolenia ? 

Link do komentarza
Share on other sites

8 minut temu, ALvi napisał:

Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat tego kursu kurs GoIT ?

Nie wiem, ale...

8 minut temu, ALvi napisał:

Możecie mi polecić jakieś wasze polecane kursy/szkolenia ? 

Najlepiej uczyć się samemu próbując od zera stworzyć własne projekty. To nie jest trudne, a pożyteczne. Ja zaczynałem od pisania sobie prostych gierek (teraz robię w gamedev'ie, który jest głównym źródłem dochodu pomijając pasywne z embedded i aplikacji dla urządzeń elektronicznych np. diagnostycznych).

10 minut temu, ALvi napisał:

Ten rok chciałbym poświęcić na zmienię zawodu, z konstruktora na programistę. Powodów jest dużo ale główne, to większe zarobki oraz możliwość łatwiejszej pracy zdalnej. 

To mamy impas... bo ja idę w drugą stronę. Ogólnie nie zmieniaj zawodu, tylko połącz oba w jeden. Jeżeli umiesz skonstruować urządzenie i je zaprogramować, to umiesz wszystko co jest niezbędne do stworzenia funkcjonalnego sprzętu np. tokarki CNC czy frezarki. 

11 minut temu, ALvi napisał:

Chciałbym się Was zapytać o kierunek w którym zmierzać, z programowania no to mam styczność z programowaniem arduino.